Ügyfélkapcsolati csatornáink (email, telefon, személyes ügyfélszolgálat) átalakítása

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a COVID-19 járvány miatt átalakítottuk ügyfélkapcsolatainkat.

A Tempus Közalapítvány személyes ügyfélszolgálatának offline formája 2021. március 8-tól visszavonásig szünetel. Kérjük, hogy kérdéseiket elsősorban telefonon vagy emailben tegyék fel munkatársainknak az alábbi elérhetőségeken.

Ha nehezen igazodnak el a Tempus Közalapítvány által kezelt pályázatok között, vagy speciális ügyben szeretnének bővebb felvilágosítást kérni, akkor lehetőségük van személyes tanácsadás kérésére is, amelyet a járványhelyzetre való tekintettel online formában tartunk. Ez előzetes bejelentkezést és időpont egyeztetést igényel, melyhez kérjük, töltsék ki az alábbi kapcsolat felvételi űrlapot, amelynek alapján munkatársunk hamarosan felveszi Önökkel a kapcsolatot.

A telefonos kapcsolatfelvétel megkönnyítése érdekében átalakítottuk telefonközpontunkat és a telefonos menürendszert, így a beérkező hívásaik egy gombnyomás segítségével eljuthatnak az ügyfélszolgálati számainkra. A telefonközpont átalakításai miatt javasoljuk, hogy hívják az Erasmus+ programmal kapcsolatos ügyfélszolgálati számot: (+36 1) 237 1320. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre és segítenek eljutni a megfelelő munkatárshoz.

A Tempus Közalapítvány felé történő kapcsolatfelvétellel Önök megismerték és elfogadják a vonatkozó adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

A személyes ügyfélszolgálataink újbóli működéséről, illetve a munkatársaink elérhetőségének változásairól a későbbiekben is tájékoztatjuk Önöket. Szíves türelmüket köszönjük. 

Kérjük, kövessék figyelemmel a koronavírusjárvány kapcsán létrehozott tájékoztató oldalunkat.